Sentence correction

topic posted Tue, October 20, 2009 - 3:42 PM by  Luís César
Share/Save/Bookmark
Advertisement
1. To lack self-discipline is to lack any true commitment to the goals one has set.

(A) To lack self-discipline is to lack

(B) To be lacking in self-discipline is to lack

(C) To lack self-discipline must be to lack

(D) Lacking self-discipline is to be lacking

1) O novo contrato proíbe a greve pelo sindicato do transporte.
(A) proíbe a greve pelo sindicato do transporte
(B) proíbe a União de transporte de flagrante
(C) proíbe que haja uma greve do sindicato de transportes
(D) vai proibir a união de transporte de flagrante
(E) vai proibir que o sindicato greves de transporte

1. A falta de auto-disciplina é a falta de qualquer compromisso com a verdade tem um conjunto de metas.

(A) A falta de auto-disciplina é a falta

(B) A falta de auto-disciplina é a falta

(C) A falta de auto-disciplina deve ser a falta

(D) falta de auto-disciplina é a faltar

(E) falta de auto-disciplina é a falta de

2. O número de pessoas movimentando-se em parques da cidade, em parques infantis, e até mesmo nas ruas, é pelo menos dez vezes o que eram há apenas cinco anos.

(A) é pelo menos dez vezes o que eles estavam

(B) são pelo menos dez vezes o que eles estavam

(C) é pelo menos dez vezes o que era

(D), são pelo menos dez vezes o que era

(E) é pelo menos dez vezes o que os números foram

3. Para algumas crianças, a disciplina parental aceitar que eles consideram abusivas constituem uma acomodação necessária.

(A) aceitar a disciplina dos pais que consideram injustas constituem

(B) aceitar a disciplina dos pais, que consideram injustas constituem

(C) aceitar a disciplina parental que se considera injusto constituem

(D) a aceitar a disciplina dos pais que consideram injustas constituem

(E) aceitar a disciplina dos pais, que consideram desleal constitui

4. Para protestar serem mal pagos, em comparação com outras agências da cidade, a greve foi convocada pelos trabalhadores do saneamento.

(A) para protestar serem mal pagos, em comparação com outras agências da cidade, a greve foi convocada pelos trabalhadores do saneamento.

(B) Para protestar contra eles serem mal pagos, em comparação com outras agências da cidade, os trabalhadores convocaram uma greve de saneamento.

(C) Para protestar serem mal pagos, comparativamente com outras agências da cidade, a greve foi convocada pelos trabalhadores do saneamento.

(D) para protestar serem mal pagos, em comparação com os trabalhadores de agências de outras cidades, os trabalhadores convocaram uma greve de saneamento.

(E) Os trabalhadores saneamento convocaram uma greve para protestar contra eles serem mal pagos, em comparação com os trabalhadores de outras cidades.

5. Ambos Samuel Beckett e Joseph Conrad foram trazidos até falar uma língua e escreveu em outra língua, quando escreveu romances.

(A) e escreveu em outra língua, quando escreveu novelas

(B) ter escrito romances em outro idioma completamente

(C), mas escreveu seus romances em outro idioma

(D) ainda quando escreveu romances, escreveram eles em outro idioma

(E) com os seus romances a ser escrito em uma linguagem diferente

6. A relação do tabagismo e câncer de pulmão têm sido firmemente estabelecida, mas as pessoas continuam a ignorar os avisos, colocando em risco a sua saúde ea dos outros.

(A) A relação entre fumo e câncer de pulmão têm sido firmemente estabelecida, mas as pessoas continuam a ignorar os avisos, colocando em risco a sua saúde ea dos outros.

(B) A relação do tabagismo para o câncer de pulmão foi firmemente estabelecida, mas as pessoas continuam a ignorar os avisos, colocando em risco a sua saúde ea dos outros.

(C) A relação do tabagismo para o câncer de pulmão foi firmemente estabelecida, mas as pessoas continuamente ignorar os avisos que põem em risco sua própria saúde ea dos outros.

(D) A relação entre tabagismo e câncer de pulmão tinham sido firmemente estabelecida, mas as pessoas continuam a ignorar os avisos, colocando em risco sua própria saúde ea dos outros.

(E) A relação do tabagismo com câncer de pulmão foi estabelecido firmemente, com as pessoas continuam a ignorar os avisos e colocando em risco sua própria saúde e outros.

7. Acusado de desonestidade, sua mentiras repetidas causadas seus colegas a desconfiar dele intensamente.

(A) sua mentiras repetidas causadas seus colegas a desconfiar dele intensamente

(B) foi intensa desconfiança por seus colegas por causa de suas mentiras repetidas

(C) foi intensa desconfiança por seus colegas devido às suas mentiras repetidas

(D) suas mentiras repetidas provocar seus colegas a desconfiar dele intensamente

(E) suas mentiras repetidas causaram seus colegas para que desconfiava dele

8. As partes têm um acordo de princípio, e porque não há nenhum contrato assinado, não significa que eles não podem começar a fazer o negócio imediatamente.

(A) e, porque não há

(B) e não havendo

(C), para um

(D), de modo a falta de um

(E), portanto, não

9. Na medida em que capoeira é um bom negócio e, muitas vezes menos de um dólar por libra, o consumo per pessoa de carne de frango e peru tem aumentado nos últimos dez anos, enquanto que o das carnes mais caras, como a carne de cordeiro e diminuiu.

(A) Se a capoeira é um bom negócio e, muitas vezes menos de um dólar por libra

(B) Porque capoeira é um bom negócio e menos de um dólar por libra vezes

(C) Pela simples razão de que capoeira é um bom negócio, muitas vezes em menos de um dólar por libra

(D) Porque capoeira é um bom negócio, muitas vezes, menos de um dólar por libra,

(E) Na medida em que capoeira é um bom negócio, vendendo para menos de um dólar por libra vezes

10. Mais do que qualquer outro fator, o aumento do preço do petróleo importado, que tem sido responsável pela inflação experimentada pelos Estados Unidos nos últimos anos.

(A) Mais do que qualquer outro fator, o aumento do preço do petróleo importado, que tem sido responsável por

(B) Mais do que qualquer outro fator, o aumento do preço do petróleo importado têm sido responsáveis por

(C) Mais do que qualquer outro fator, o aumento do preço do petróleo importado têm sido responsáveis por

(D) O aumento do preço do petróleo importado, mais do que qualquer outro fator, é a causa de

(E) O aumento do preço do petróleo importado, mais do que qualquer outro fator, tem sido responsável por

11. Atribuição de trabalho adicional para um trabalhador já sobrecarregado, uma feita muitas vezes pelos gestores ineptos, aumenta o risco de que o trabalhador ficará totalmente alienado e deixar de ser produtivo completamente.

(A) uma feita muitas vezes pelos gestores ineptos, aumenta o risco

(B) uma freqüência de gestores ineptos, aumenta o risco

(C) um erro muitas vezes feita pelos gestores ineptos, o risco sobe

(D) um erro muitas vezes feita pelos gestores ineptos, aumenta o risco

(E), que muitas vezes é feito pelos gestores ineptos, o risco é maior que

12. Por causa do número de faculdades e universidades de dentro e ao redor da cidade, a população de Boston tem mais percentagem de alunos que qualquer outra cidade nos Estados Unidos, de tamanho comparável.

(A) a população de Boston tem mais percentagem de estudantes do que qualquer outro

(B) a população de Boston tem mais percentagem de estudantes do que qualquer

População (C) de Boston tem uma porcentagem maior de alunos como de qualquer outro

(D) Boston tem uma porcentagem maior de alunos como de qualquer

(E) de Boston tem uma maior percentagem de estudantes do que qualquer outro

13. A comissão rejeitou a proposta por vários motivos, o principal entre os quais o custo de empréstimo de dinheiro.

(A) o chefe entre os quais o custo dos empréstimos do dinheiro

(B) o chefe entre os quais o custo dos empréstimos do dinheiro

(C) a principal das quais foi o custo dos empréstimos do dinheiro

(D), dos quais o principal foi o custo dos empréstimos do dinheiro

(E) com o custo do dinheiro emprestado sendo um deles do

14. Lincoln, descobrindo na mocidade o segredo que o mascate Yankee aprendeu antes dele, sabia como usar uma boa história para gerar boa vontade.

(A Lincoln), descobrindo na mocidade o segredo que o mascate Yankee aprendeu antes dele, sabia

(B) Descobrir na mocidade o segredo que o mascate Yankee aprendeu antes dele, Lincoln sabia

(C) Lincoln, descobrir o segredo que o mascate Yankee tinha aprendido na mocidade, antes dele, sabia

(D) A Young Manhood Lincoln descoberto o segredo que o mascate Yankee tinha aprendido antes dele:

(E) Lincoln, descoberto na mocidade o segredo que o mascate Yankee tinha aprendido antes dele, sabia

15. Os líderes dos países em que as drogas são produzidas muitas vezes insistem, ao contrário das opiniões dos líderes de países em que as drogas são usadas, que a solução para o problema das drogas é reduzir a demanda, não de oferta.

(A) Os líderes dos países em que as drogas são produzidas muitas vezes insistem, ao contrário das opiniões dos líderes de países em que as drogas são usadas,

(B) países produtores de droga, muitas vezes insistem, contrariamente ao que os líderes dos países que utilizam a droga,

(C) Os países que são conhecidos como produtores de drogas, muitas vezes insiste, contrariamente à opinião dos países em que as drogas são usadas,

(D) Os países que são produtores de drogas insistir, contrariamente ao que os líderes dos países que utilizam a droga,

(E) Os países onde as drogas são produzidas têm, frequentemente, líderes que, ao contrário da opinião de países que utilizam a droga, insiste

16. Os contratos de trabalho da maioria dos gerentes de alto nível conter as chamadas cláusulas Golden Parachute, segundo o qual o executivo está assegurada uma compensação substancial quando suas empresas já são vítimas de uma aquisição hostil.

(A) cláusulas, em que o executivo está garantida

(B) as cláusulas que garantem esses executivos

(C) cláusulas, garantindo que esses executivos

(D cláusula), em que o executivo está garantida

(E) cláusula que garante o executivo

17. Embora a defesa encontrado a conduzir apenas que era provável que a derrota do contrato, o declarante em ruffed, sloughed seu clube perder em ace manequim de diamantes, após a elaboração dos trunfos, foi capaz de marcar seis pá truques para fazer o grand slam.

(A) em ruffed, sloughed seu clube perder em ace manequim de diamantes

(B) e sloughed ruffed em seu clube perder em ace manequim de diamantes

(C) em Ruffing, sloughed seu clube perder em ace manequim de diamantes,

(D) em ruffed, sloughed seu clube perder em ace manequim de diamantes, e

(E) em ruffed, sloughing seu clube perder em ace manequim de diamantes,

18. Tendo vivido no Oriente, tanto Perse Claudel e foram influenciados pela filosofia oriental e da paisagem.

(A) ambos Perse Claudel e foram influenciados pela filosofia oriental e da paisagem

(B) as obras de ambos Perse Claudel e foram influenciados pela filosofia oriental e da paisagem

(C) A filosofia oriental e da paisagem e influenciou tanto Perse Claudel tanto

(D) ambos Perse Claudel e foram influenciados pela filosofia oriental e da paisagem em seu trabalho

(E) ambos Perse e Claudel foram influenciados em seus trabalhos, não só pela filosofia oriental, mas a paisagem oriental, bem como

19. Aprendizagem da queda de Constantinopla para os turcos, em 1453, o fracasso do movimento de cruzadas tornou-se aparente para a Europa cristã, que havia ignorado anteriores grandes derrotas.

(A) o fracasso do movimento de cruzadas tornou-se aparente para a Europa cristã, que havia ignorado derrotas anteriores principal

(B) Europa cristã percebeu que o movimento não tinha cruzado, que havia ignorado derrotas anteriores principal

(C) Europa cristã, que havia ignorado grandes derrotas anteriores, percebi que o movimento não tinha cruzado

(D) a Europa cristã, ignorando as grandes derrotas anteriores, percebi que o movimento não tinha cruzado

(E) a Europa cristã ignorado grandes derrotas anteriores e percebi que o movimento não tinha cruzado

20. As pinturas de Gustav Klimt são diferentes do que ele inspirou pintores que estavam mais interessados em explorar o inconsciente do que ele.

(A) a partir do que ele inspirou pintores que estavam mais interessados em explorar o inconsciente do que ele

(B) das dos pintores que ele inspirou estar mais interessado na exploração do inconsciente do que ele

(C) do que os pintores se inspiraram que estavam mais interessados na exploração do inconsciente do que ele

(D) do que os pintores se inspiraram porque eles estavam mais interessados em explorar o inconsciente do que ele

(E) das do que ele inspirou pintores que estavam mais interessados em explorar o inconsciente do que ele

1) Il nuovo contratto vieta lo sciopero dal sindacato dei trasporti.
(A) proibisce lo sciopero dal sindacato dei trasporti
(B) vieta l'unione di trasporto da colpire
(C) vieta che ci sia uno sciopero dal sindacato dei trasporti
(D) si proibisce l'unione di trasporto da colpire
(E) si proibisce che gli scioperi dei trasporti dell'Unione

1. Mancanza di auto-disciplina è la mancanza di un impegno vero a quella che ha fissato obiettivi.

(A) la mancanza di auto-disciplina è la mancanza

(B) Per essere privo di auto-disciplina è la mancanza

(C) la mancanza di auto-disciplina deve essere quello di mancanza

(D) In mancanza di auto-disciplina è quello di mancare

(E) In mancanza di auto-disciplina è la mancanza di

2. Il numero di persone fare jogging nei parchi cittadini, nei campi da gioco, e anche nelle strade, è almeno dieci volte quello che erano solo cinque anni fa.

(A) è almeno dieci volte quello che erano

(B) sono almeno dieci volte quello che erano

(C) è almeno dieci volte quello che era

(D) sono almeno dieci volte quello che era

(E) è almeno dieci volte quello che i numeri sono stati

3. Per alcuni bambini, accettando la disciplina dei genitori che ritengono ingiusto costituiscono un alloggio necessari.

(A) accettare la disciplina dei genitori che ritengono ingiusto costituiscono

(B) di accettare la disciplina dei genitori che ritengono ingiusto costituiscono

(C) accettando la disciplina dei genitori che si considera ingiusto costituiscono

(D) ad accettare la disciplina dei genitori che ritengono ingiusto costituiscono

(E) di accettare la disciplina dei genitori che ritengono ingiusto costituisce

4. Per protestare contro il loro essere sottopagati rispetto alle agenzie di altre città, uno sciopero è stato indetto dai lavoratori della nettezza urbana.

(A) Per protestare contro il loro essere sottopagati rispetto alle agenzie di altre città, uno sciopero è stato indetto dai lavoratori della nettezza urbana.

(B) Per protesta che vengano sottopagati, in confronto con le agenzie di altre città, i lavoratori della nettezza urbana proclamato uno sciopero.

(C) Per protestare contro il loro essere relativamente sottopagati con le agenzie di altre città, uno sciopero è stato indetto dai lavoratori della nettezza urbana.

(D) per protestare contro il loro essere sottopagati rispetto ai lavoratori delle agenzie di altra città, i lavoratori della nettezza urbana proclamato uno sciopero.

(E) I lavoratori servizi igienici proclamato uno sciopero per protestare contro loro di essere sottopagati rispetto ai lavoratori di altre città.

5. Sia Samuel Beckett e Joseph Conrad sono state portate a parlare una lingua e hanno scritto in un'altra lingua, quando hanno scritto romanzi.

(A) e hanno scritto in un'altra lingua, quando ha scritto i romanzi

(B) aver scritto romanzi in un'altra lingua tutto

(C), ma ha scritto i loro romanzi in un'altra lingua

(D) ma quando ha scritto romanzi, hanno scritto in un'altra lingua

(E) con i loro romanzi sono scritti in una lingua diversa

6. Il rapporto tra fumo e cancro al polmone sono stati fermamente stabilito, ma la gente continua a ignorare gli avvertimenti, mettere a repentaglio la loro salute e quella degli altri.

(A) Il rapporto del fumo e cancro ai polmoni sono stati fermamente stabilito, ma la gente continua a ignorare gli avvertimenti, mettere a repentaglio la loro salute e quella degli altri.

(B) la relazione tra il fumo al cancro del polmone è stata consolidata, eppure la gente continua a ignorare gli avvertimenti, mettere a repentaglio la loro salute e quella degli altri.

(C) la relazione tra il fumo al cancro del polmone è stata consolidata, eppure la gente continua ignorare gli avvertimenti che mettono in pericolo la propria salute e quella degli altri.

(D) Il rapporto tra fumo e cancro ai polmoni era stata fermamente stabilito, ma la gente continua a ignorare gli avvertimenti, mettendo a repentaglio la propria salute e quella degli altri.

(E) Il rapporto di fumatori con cancro del polmone è stata consolidata, con la gente continua a ignorare gli avvertimenti e mettere a repentaglio la propria salute e altri.

7. Accusato di disonestà, le sue ripetute bugie causato i suoi colleghi a non fidarsi di lui intensamente.

(A) sue ripetute bugie causato i suoi colleghi a non fidarsi di lui intensamente

(B) è stato diffidato intensamente dai suoi colleghi a causa delle sue bugie ripetute

(C) è stato intensamente diffidava dai suoi colleghi a causa delle sue ripetute bugie

(D) le sue menzogne ripetute causa i suoi colleghi a non fidarsi di lui intensamente

(E), le sue bugie ripetute hanno causato i suoi colleghi di avere diffidava di lui

8. Le parti hanno concluso un accordo in linea di principio, e perché non c'è nessun contratto firmato non significa che essi non possono fare affari iniziare immediatamente.

(A) e perché non c'è

(B) e non essendoci

(C) così un

(D), così la mancanza di una

(E), quindi non

9. Nella misura in cui il pollame è un buon affare e spesso meno di un dollaro la libbra, il consumo pro-persona di pollo e tacchino è aumentato negli ultimi dieci anni, mentre quello delle carni più costose, come le carni bovine e di agnello, è diminuito.

(A) Nella misura in cui il pollame è un buon affare e spesso meno di un dollaro la libbra

(B) Perché il pollame è un buon affare e meno di un dollaro la libbra, spesso

(C) per la ragione che il pollame è un buon affare a volte meno di un dollaro la libbra

(D) perché il pollame è un buon affare, spesso meno di un dollaro la libbra,

(E) Nella misura in cui il pollame è un buon affare, la vendita per meno di un dollaro la libbra, spesso

10. Più di ogni altro singolo fattore, l'aumento del prezzo del petrolio importato, che è stato responsabile per l'inflazione registrato dagli Stati Uniti negli ultimi anni.

(A) Più di ogni altro singolo fattore, l'aumento del prezzo del petrolio importato che è stato responsabile per

(B) Più di ogni altro singolo fattore, l'aumento del prezzo del petrolio importato è stato responsabile per

(C) Più di ogni singolo fattore, gli aumenti del prezzo del petrolio importato è stato responsabile per

(D) l'aumento del prezzo del petrolio importato, più di ogni altro singolo fattore, è la causa di

(E) gli incrementi del prezzo del petrolio importato, più di ogni altro singolo fattore, è stato responsabile per

11. Assegnazione di lavoro supplementare per un lavoratore già sovraccarica, quella fatta spesso da dirigenti incapaci, aumenta il rischio che il lavoratore sarà completamente alienata e cessano di essere produttivi del tutto.

(A) uno fatta spesso da dirigenti incapaci, aumenta il rischio

(B) uno spesso fatta dai manager incapaci, aumenta il rischio

(C) un errore, spesso fatta dai manager incapaci, il rischio aumenta

(D) un errore, spesso fatta dai manager incapaci, aumenta il rischio

(E), che viene spesso fatto da manager incapaci, il rischio è maggiore che

12. A causa del numero di college e università e in giro per la città, la popolazione di Boston ha più percentuale di studenti di qualsiasi altra città degli Stati Uniti di dimensioni analoghe.

(A) la popolazione di Boston ha più percentuale di studenti di ogni altra

(B), la popolazione di Boston ha più percentuale di studenti di ogni

Popolazione (C) di Boston ha una percentuale maggiore di studenti, come qualsiasi altro

(D), Boston ha una più alta percentuale di studenti di qualsiasi

(E), Boston ha una più alta percentuale di studenti di ogni altra

13. La commissione ha respinto la proposta per vari motivi, il principale tra i quali il costo del prestito del denaro.

(A), il principale tra i quali il costo del prestito del denaro

(B), il principale tra i quali il costo del prestito del denaro

(C) di cui la principale era il costo del denaro il denaro

(D) di cui i principali sono il costo del prestito del denaro

(E) con il costo del prestito di denaro è l'uno dei quali

14. Lincoln, scoprendo in un adolescente il segreto che l'ambulante Yankee ha imparato prima di lui, sapeva come usare una buona storia per generare buona volontà.

(A Lincoln), scoprendo in un adolescente il segreto che l'ambulante Yankee ha imparato prima di lui, sapevano

(B) Alla scoperta di un adolescente il segreto che l'ambulante Yankee ha imparato prima di lui, Lincoln sapeva

(C) Lincoln, scoprire il segreto che l'ambulante yankee aveva imparato in un adolescente di fronte a lui, sapeva

(D) In Young Manhood Lincoln ha scoperto il segreto che l'ambulante yankee aveva imparato prima di lui:

(E) Lincoln, scoperto in un adolescente il segreto che l'ambulante yankee aveva imparato prima di lui, sapevano

15. I leader dei paesi in cui le droghe vengono prodotte spesso insistono, in contrasto con le opinioni dei leader dei paesi in cui le droghe vengono utilizzati, che la soluzione al problema della droga è quello di ridurre la domanda, non di fornitura.

(A) I leader dei paesi in cui le droghe vengono prodotte spesso insistono, in contrasto con le opinioni dei leader dei paesi in cui le droghe vengono utilizzate,

(B), paesi produttori di droga spesso insistono, in contrasto con i leader dei paesi che utilizzano droghe,

(C) i paesi che sono noti per essere i produttori di droga spesso insistono, in contrasto con le opinioni dei paesi in cui le droghe vengono utilizzate,

(D) nei paesi che sono produttori di droga insistere, in contrasto con i leader dei paesi che utilizzano droghe,

(E), Paesi in cui le droghe vengono prodotte hanno spesso leader che, contrariamente al parere della droga paesi che utilizzano, insiste

16. I contratti di lavoro della maggior parte dei manager di alto livello contengono le cosiddette clausole di Golden Parachute, in base al quale l'esecutivo è garantita una congrua compensazione se le loro imprese mai cadere vittima di una scalata ostile.

(A) le clausole, in base al quale l'esecutivo è garantita

(B) le clausole di garanzia che questi dirigenti

(C) le clausole, garantendo che questi dirigenti

(D) clausola, in base al quale l'esecutivo è garantita

(E) la clausola di garanzia che l'esecutivo

17. Anche se la difesa ha trovato le portano solo che è stata probabilmente la sconfitta del contratto, il dichiarante in ruffed, sloughed suo club di perdere il ace manichino di diamanti, dopo il disegno trionfi, è stato in grado di segnare sei trucchi vanga a fare il grande slam.

(A) in ruffed, sloughed suo club di perdere il ace manichino di diamanti

(B) ruffed e sloughed suo club di perdere il ace manichino di diamanti

(C) in ruffing, sloughed suo club di perdere il ace manichino di diamanti,

(D) in ruffed, sloughed suo club di perdere il ace manichino di diamanti, e

(E) in ruffed, Ristagno suo club di perdere il ace manichino di diamanti,

18. Avendo vissuto in Oriente, sia Perse Claudel e sono stati influenzati dalla filosofia orientale e del paesaggio.

(A) sia Perse Claudel e sono stati influenzati dalla filosofia orientale e del paesaggio

(B) le opere di entrambi i Perse Claudel e sono stati influenzati dalla filosofia orientale e del paesaggio

(C) la filosofia orientale e del paesaggio influenzato sia Perse e Claudel, sia

(D), sia Perse Claudel e sono stati influenzati dalla filosofia orientale e del paesaggio nel loro lavoro

(E) sia Perse Claudel e sono stati influenzati nel loro lavoro non solo dalla filosofia orientale, ma il panorama orientale, nonché

19. L'apprendimento della caduta di Costantinopoli ai Turchi nel 1453, il fallimento del movimento crociato è diventato evidente per l'Europa cristiana, che in precedenza aveva ignorato sconfitte importanti.

(A) il fallimento del movimento crociato è diventato evidente per l'Europa cristiana, che ha ignorato le sconfitte precedenti principali

(B) l'Europa cristiana si rese conto che il movimento crociato aveva fallito, che aveva ignorato sconfitte precedenti principali

(C) l'Europa cristiana, che aveva ignorato precedenti sconfitte importanti, si rese conto che il movimento crociato aveva omesso

(D) l'Europa cristiana, ignorando i precedenti sconfitte importanti, si rese conto che il movimento crociato aveva omesso

(E), l'Europa cristiana ignorato precedenti sconfitte importanti e si rese conto che il movimento crociato aveva omesso

20. I dipinti di Gustav Klimt sono diversi da lui ispirato i pittori che erano più interessati a esplorare l'inconscio di lui.

(A) da lui ispirato i pittori che erano più interessati a esplorare l'inconscio di lui

(B), da quelle dei pittori ha ispirato essere più interessato alla esplorazione dell'inconscio di lui

(C) rispetto a quelli dei pittori lui ispirato, che erano più interessati alla esplorazione dell'inconscio di lui

(D) che ha ispirato i pittori, perché erano più interessati a esplorare l'inconscio di quello che era

(E) da quelle dei pittori lui ispirato, che erano più interessati a esplorare l'inconscio di lui

1) Le nouveau contrat interdit la grève par le syndicat des transports.
(A) interdit la grève par le syndicat des transports
(B) interdit le syndicat des transports de faire grève
(C) interdit qu'il y ait une grève par le syndicat des transports
(D), qui interdira le syndicat des transports de faire grève
(E) interdisent que le transport grèves des syndicats

1. À l'auto-discipline est le manque de l'absence de tout engagement véritable à l'un des buts les a fixées.

(A) Pour l'auto-discipline est le manque d'un manque

(B) faire défaut dans l'auto-discipline est de l'absence

(C) Pour le manque d'auto-discipline doivent être d'un manque

(D) En l'absence d'auto-discipline est de faire défaut

(E) Faute d'auto-discipline est le manque de

2. Le nombre de personnes de jogging dans les parcs, les terrains de jeu, et même dans les rues, soit au moins dix fois ce qu'ils étaient il ya seulement cinq ans.

(A) est au moins dix fois ce qu'ils étaient

(B) sont au moins dix fois ce qu'ils étaient

(C) est d'au moins dix fois ce qu'elle était

(D) sont au moins dix fois ce qu'elle était

(E) est d'au moins dix fois ce que les chiffres ont été

3. Pour certains enfants, en acceptant la discipline parentale qu'ils jugent déloyale constituent un réajustement nécessaire.

(A) l'acceptation de la discipline parentale qu'ils jugent déloyale constituent

(B) d'accepter la discipline parentale qu'ils jugent déloyale constituent

(C) d'accepter la discipline parentale que l'on considère déloyale constituent

(D) à accepter la discipline parentale qu'ils jugent déloyale constituent

(E) d'accepter la discipline parentale qu'ils jugent déloyale constitue

4. Pour protester contre leur sous-payés par rapport aux autres agences de la ville, une grève a été déclenchée par les travailleurs de l'assainissement.

(A) pour protester contre leur sous-payés par rapport aux autres agences de la ville, une grève a été déclenchée par les travailleurs de l'assainissement.

(B) pour protester entre eux étant sous-payés en comparaison avec d'autres agences de la ville, les travailleurs de l'assainissement appelé à une grève.

(C) pour protester contre leur étant relativement sous-payés et d'autres agences de la ville, une grève a été déclenchée par les travailleurs de l'assainissement.

(D) pour protester contre leur sous-payés par rapport aux travailleurs des agences de la ville, les ouvriers de l'assainissement appelé à une grève.

(E) Les travailleurs de l'assainissement appelé à une grève pour protester contre leur sous-payés par rapport aux travailleurs des autres villes.

5. Tant Samuel Beckett et Joseph Conrad ont été portées en parlant une seule langue et ils ont écrit dans une autre langue quand ils ont écrit des romans.

(A) et ils ont écrit dans une autre langue quand on a écrit des romans

(B) ayant écrit des romans dans une autre langue tout à fait

(C), mais écrit leurs romans dans une autre langue

(D) cependant, quand ils ont écrit des romans, on les écrit dans une autre langue

(E) avec leurs romans écrits dans une langue différente

6. La relation entre tabagisme et cancer du poumon ont été fermement établie, et pourtant les gens continuent d'ignorer les avertissements, ce qui compromet leur santé et celle des autres.

(A) La relation entre tabagisme et cancer du poumon ont été fermement établie, et pourtant les gens continuent d'ignorer les avertissements, ce qui compromet leur santé et celle des autres.

(B) La relation du tabagisme au cancer du poumon a été fermement établie, et pourtant les gens continuent à ignorer les avertissements, ce qui compromet leur santé et celle des autres.

(C) La relation du tabagisme au cancer du poumon a été fermement établi, mais les gens continuellement ignorer les avertissements qui mettent en danger leur propre santé et celle des autres.

(D) La relation entre le tabagisme et le cancer du poumon avait été fermement établi, pourtant les gens continuent d'ignorer les avertissements, les mettre en danger leur propre santé et celle des autres.

(E) La relation entre le tabagisme et le cancer du poumon a été fermement établie, avec des gens continuent d'ignorer les avertissements et les mettre en danger leur propre santé et d'autres.

7. Accusé de malhonnêteté, ses mensonges répétés causés à ses collègues de se méfier de lui intensément.

(A) ses mensonges répétés causés à ses collègues de se méfier de lui intensément

(B), il se méfiait intensément par ses collègues en raison de ses mensonges répétés

(C), il fut intensément se méfiait de ses collègues en raison de ses mensonges répétés

(D) ses mensonges répétées causent ses collègues à se méfier de lui intensément

(E) ses mensonges répétés ont causé ses collègues de le faire se méfie

8. Les parties ont un accord de principe, et parce qu'il n'y a pas de contrat signé ne signifie pas qu'elles ne peuvent pas commencer faire des affaires immédiatement.

(A) et parce qu'il n'ya pas

(B) et qu'il n'y ait pas

(C) de sorte qu'un

(D), donc le manque d'un

(E) devient donc sans

9. Dans la mesure où la volaille est un bon marché et souvent moins d'un dollar par livre, la consommation par personne de poulet et de dinde a augmenté au cours des dix dernières années, tandis que celle des viandes les plus chères comme le bœuf et l'agneau a diminué.

(A) Dans la mesure où la volaille est un bon marché et souvent moins d'un dollar par livre

(B) Parce que la volaille est un bon marché et moins d'un dollar la livre souvent

(C) Pour la raison que la volaille est un bon marché à des conditions souvent moins d'un dollar la livre

(D) Parce que la volaille est une bonne affaire, c'est souvent moins d'un dollar la livre,

(E) Dans la mesure où la volaille est un bon marché, en vendant pour moins d'un dollar la livre souvent

10. Plus que tout autre facteur, l'augmentation du prix du pétrole importé qui a été responsable de l'inflation vécue par les États-Unis au cours des dernières années.

(A) Plus que tout autre facteur, l'augmentation du prix du pétrole importé qui a été chargé de

(B) Plus que tout autre facteur, l'augmentation du prix du pétrole importé ont été responsables de

(C) Plus que tout autre facteur, l'augmentation du prix du pétrole importé ont été responsables de

(D) Augmentation du prix du pétrole importé, plus que tout autre facteur, est la cause de

(E) Augmentation du prix du pétrole importé, plus que tout autre facteur, a été responsable de

11. Attribution des travaux supplémentaires à un travailleur déjà surchargés de travail, l'une faite souvent par les gestionnaires inepte, elle augmente le risque que le travailleur deviendra totalement aliéné et cesser d'être productifs tout à fait.

(A) un fait souvent par les gestionnaires inepte, elle augmente le risque

(B) celui qui est souvent faite par les gestionnaires inepte, augmente le risque

(C) Une erreur souvent faite par les gestionnaires inepte, le risque augmente

(D) Une erreur souvent faite par les gestionnaires inepte, augmente le risque

(E) qui est souvent effectué par les gestionnaires inepte, le risque est accru que

12. En raison du nombre des collèges et des universités dans et autour de la ville, la population de Boston a plus le pourcentage d'étudiants que n'importe quelle autre ville des États-Unis de taille comparable.

(A) la population de Boston a plus de pourcentage d'élèves que toute autre

(B), la population de Boston a plus le pourcentage d'étudiants que n'importe quelle

Population (C) de Boston a un pourcentage plus élevé d'étudiants que les autres

(D) Boston a un pourcentage élevé d'élèves que toute

(E) Boston a un pourcentage élevé d'élèves que toute autre

13. La commission a rejeté la proposition pour plusieurs raisons, le chef parmi lesquels le coût d'emprunt de l'argent.

(A) l'ont été au premier rang desquels le coût d'emprunt de l'argent

(B) le chef parmi lesquels le coût d'emprunt de l'argent

(C) dont le principal était le coût d'emprunt de l'argent

(D) dont les principaux étaient le coût d'emprunt de l'argent

(E) avec le coût des emprunts étant l'un d'entre eux

14. Lincoln, découvrant dans la jeune virilité le secret que le trafiquant d'Yankee a appris avant lui, savait comment utiliser une bonne histoire à disposer d'une bonne volonté.

(A) Lincoln, découvrant dans la virilité jeunes le secret que le trafiquant d'Yankee a appris avant lui, savait

(B) À la découverte de la jeune virilité le secret que le trafiquant d'Yankee a appris avant lui, Lincoln savait

(C) Lincoln, découvrir le secret que le trafiquant d'Yankee avait appris dans la virilité jeunes avant lui, savait

(D) dans la virilité jeune Lincoln découvert le secret que le trafiquant d'Yankee avait appris avant lui:

(E) Lincoln, découvert en jeune virilité le secret que le trafiquant d'Yankee avait appris avant lui, savait

15. Les dirigeants des pays où les drogues sont produites insistent souvent, contrairement à l'opinion des dirigeants des pays dans lesquels les médicaments sont utilisés, que la solution au problème des drogues est de réduire la demande et non d'approvisionnement.

(A) Les dirigeants des pays où les drogues sont produites insistent souvent, contrairement à l'opinion des dirigeants des pays où les drogues sont utilisées,

(B) pays producteurs de drogues insistent souvent, contrairement aux dirigeants des pays qui utilisent la drogue,

(C) Les pays qui sont connus pour être les producteurs de drogues insistent souvent, contrairement aux opinions des pays où les drogues sont utilisées,

(D) Les pays qui sont producteurs de drogues insister, contrairement aux dirigeants des pays qui utilisent la drogue,

(E) les pays où les médicaments sont produits ont souvent des dirigeants qui, contrairement à l'opinion des pays qui utilisent la drogue, insiste

16. Les contrats d'emploi de la plupart des gestionnaires de haut niveau contiennent ce qu'on appelle les clauses Golden Parachute, en vertu de laquelle le pouvoir exécutif est garantie d'indemnisation substantielle si leurs entreprises tombent jamais victime d'une OPA hostile.

(A) les clauses, en vertu duquel l'exécutif est garantie

(B) Les clauses qui garantissent ces cadres

(C) les clauses, en garantissant que ces cadres

(D) la clause, selon laquelle le pouvoir exécutif est garantie

(E), clause qui garantissent l'exécutif

17. Bien que la défense trouve seulement que l'initiative était de nature à annuler le contrat, le preneur dans huppée, gangrenée son club de perdre sur ACE mannequin de diamants, après avoir attiré l'emporte, a pu marquer six tours de bêche pour faire le grand chelem.

(A) dans la gélinotte, gangrenée son club de perdre sur ACE mannequin de diamants

(B) et gangrenée huppée dans son club de perdre sur ACE mannequin de diamants

(C) dans Ruffing, gangrenée son club de perdre sur ACE mannequin de diamants,

(D) dans la gélinotte, gangrenée son club de perdre sur ACE mannequin de diamants, et

(E) dans la gélinotte, desquamation son club de perdre sur ACE mannequin de diamants,

18. Ayant vécu dans l'Orient, à la fois Perse et Claudel ont été influencés par la philosophie orientale et le paysage.

(A) à la fois Perse et Claudel ont été influencés par la philosophie orientale et du paysage

(B) les œuvres des deux Perse et Claudel ont été influencés par la philosophie orientale et du paysage

(C) la philosophie orientale et le paysage influencé à la fois Perse et Claudel à la fois

(D) les deux Perse et Claudel ont été influencés par la philosophie orientale et du paysage dans leur travail

(E) à la fois Perse et Claudel ont été influencés dans leur travail par non seulement la philosophie orientale, mais le paysage oriental ainsi

19. L'apprentissage de la chute de Constantinople par les Turcs en 1453, l'échec du mouvement des croisades est devenu évident pour l'Europe chrétienne qui avait auparavant ignoré défaites majeures.

(A) l'échec du mouvement des croisades est devenu évident pour l'Europe chrétienne qui avait ignoré défaites antérieures majeurs

(B) L'Europe chrétienne s'est rendu compte que le mouvement des croisades avaient échoué, qui a ignoré les défaites précédentes grandes

(C) L'Europe chrétienne, qui avait auparavant ignoré grandes défaites, a réalisé que le mouvement des croisades avaient échoué

(D) L'Europe chrétienne, en ignorant les précédentes grandes défaites, a réalisé que le mouvement des croisades avaient échoué

(E) L'Europe chrétienne ignorées auparavant grandes défaites et réalisé que le mouvement des croisades avaient échoué

20. Les peintures de Gustav Klimt sont différents des peintres qu'il a inspirés qui étaient plus intéressés par l'exploration de l'inconscient que lui.

(A) il a inspiré les peintres qui étaient plus intéressés par l'exploration de l'inconscient que lui

(B) de ceux des peintres qu'il a inspirés être plus intéressés par l'exploration de l'inconscient que lui

(C) que ceux des peintres qu'il a inspirés qui étaient plus intéressés par l'exploration de l'inconscient que lui

(D) que les peintres qu'il a inspirés parce qu'ils étaient plus intéressés par l'exploration de l'inconscient que lui

(E) de ceux des peintres qu'il a inspirés qui étaient plus intéressés par l'exploration de l'inconscient que lui

1) Der neue Vertrag verbietet Streik von dem Transport-Vereinigung.
(A) verbietet, einen Streik von der Gewerkschaft Transport
(B) verbietet den Transport Gewerkschaft streiken
(C) verbietet, dass es einen Streik von der Gewerkschaft Transport
(D) wird der Transport Union verbieten streiken
(E) verbieten will, dass der Transport Gewerkschaft Streiks

1. Um mangelnde Selbstdisziplin ist mangels einer wahren Bekenntnis zu den Zielen eins hat.

(A) Um mangelnde Selbstdisziplin ist mangels

(B) zu fehlen in Selbst-Disziplin ist die mangelnde

(C) Um die mangelnde Selbstdisziplin muss es sein, mangelnde

(D) Ohne Selbstdisziplin ist zu fehlen

(E) Ohne Selbstdisziplin ist der Mangel an

2. Die Zahl der Menschen Joggen in Parks, auf Spielplätzen, und sogar in den Straßen, ist mindestens zehn Mal, was sie waren erst vor fünf Jahren.

(A) mindestens zehn Mal, was sie waren

(B) mindestens zehn Mal, was sie waren

(C) ist mindestens zehn Mal, was es war

(D) sind mindestens zehn Mal, was es war

(E) ist mindestens zehn Mal so viel wie die Zahlen

3. Für einige Kinder, die Annahme der elterlichen Disziplin, die sie unfair betrachten eine notwendige Unterkunft.

(A) akzeptiert die elterliche Disziplin, die sie unfair betrachten darstellen

(B) über die Annahme der elterlichen Disziplin, die sie für unfair darstellen

(C) über die Annahme der elterlichen Disziplin, die man bedenkt, unfair darstellen

(D) die elterliche Disziplin, die sie unfair betrachten akzeptieren darstellen

(E) über die Annahme der elterlichen Disziplin, die sie für unfair stellt

4. Um ihr Sein im Vergleich zu anderen städtischen Einrichtungen unterbezahlt zu protestieren, wurde der Streik von dem Abwasserentsorgung Arbeitnehmer gefordert.

(A) Um ihr Sein im Vergleich zu anderen städtischen Einrichtungen unterbezahlt zu protestieren, wurde der Streik von dem Abwasserentsorgung Arbeitnehmer gefordert.

(B) Zum Protest wird sie im Vergleich mit anderen städtischen Einrichtungen unterbezahlt, als die Sanierung der Arbeitnehmer einen Streik.

(C) ihr Sein vergleichsweise unterbezahlt mit anderen städtischen Einrichtungen zu protestieren, wurde der Streik von dem Abwasserentsorgung Arbeitnehmer gefordert.

(D) Um ihr Sein im Vergleich zu Arbeitnehmern der anderen städtischen Einrichtungen unterbezahlt Protest rief der Abwasserentsorgung Arbeiter einen Streik.

(E) Die sanitären Arbeitnehmer einen Streik aufgerufen, um zu protestieren sie werden im Vergleich mit anderen städtischen Arbeiter unterbezahlt.

5. Sowohl Samuel Beckett und Joseph Conrad wurden erzogen sprechen eine Sprache, und sie schrieb in einer anderen Sprache, wenn sie Romane schrieb.

(A) und schrieben sie in einer anderen Sprache, wenn sie Romane schrieb

(B) mit Romanen in einer anderen Sprache überhaupt geschrieben

(C), sondern schrieb ihre Romane in einer anderen Sprache

(D) noch, wenn sie schrieb Romane, sie schrieb sie in einer anderen Sprache

(E) mit ihren Romanen in einer anderen Sprache geschrieben

6. Die Beziehung zwischen Rauchen und Lungenkrebs sind fest etabliert, doch die Menschen weiterhin Warnungen ignorieren, gefährden ihre Gesundheit und die der anderen.

(A) Das Verhältnis von Rauchen und Lungenkrebs sind fest etabliert, doch die Menschen weiterhin Warnungen ignorieren, gefährden ihre Gesundheit und die der anderen.

(B) Das Verhältnis des Rauchens an Lungenkrebs zu erkranken ist fest etabliert, doch die Menschen weiterhin die Warnungen zu ignorieren, gefährden ihre Gesundheit und die der anderen.

(C) Das Verhältnis des Rauchens an Lungenkrebs zu erkranken ist fest etabliert, doch die Menschen ständig ignorieren die Warnungen, die ihre eigene Gesundheit gefährden und die der anderen.

(D) Die Beziehung zwischen Rauchen und Lungenkrebs war fest etabliert, doch die Menschen weiterhin Warnungen ignorieren, gefährden ihre eigene Gesundheit und die der anderen.

(E) das Verhältnis des Rauchens mit Lungenkarzinom wurde bereits fest etabliert, mit den Menschen weiterhin die Warnungen zu ignorieren und ihre eigene Gesundheit und die anderer zu gefährden.

7. Unehrlichkeit vorgeworfen, seine wiederholten liegt seine Kollegen zu misstrauen ihm intensiv verursacht.

(A) seine wiederholten liegt seine Kollegen verursacht zu misstrauen ihm intensiv

(B) traute er sich intensiv von seinen Kollegen wegen seiner wiederholten liegt

(C) traute er sich intensiv von seinen Kollegen wegen seiner wiederholten liegt

(D) seine wiederholten Ursache liegt seine Kollegen zu misstrauen ihm intensiv

(E) seine wiederholten liegt verursacht haben seine Kollegen ihm misstraut haben

8. Die Parteien haben eine grundsätzliche Einigung, und da gibt es keinen unterschriebenen Vertrag bedeutet nicht, dass sie nicht beginnen können Geschäfte sofort.

(A) und weil es keine

(B) und dass es keine

(C), so dass ein

(D), so dass das Fehlen eines

(E) ist somit

9. Soweit Geflügel ist ein gutes Geschäft und oft weniger als einem Dollar pro Pfund, pro Person-Verbrauch von Hähnchen und Puten in den letzten zehn Jahren zugenommen, während die der teureren Fleisch wie Rind-und Lammfleisch ist zurückgegangen.

(A) Sofern Geflügel ist ein gutes Geschäft und oft weniger als einem Dollar pro Pfund

(B) Weil Geflügel ist ein gutes Geschäft und weniger als einem Dollar pro Pfund oft

(C) für den Grund, dass Geflügel ist eine gute Adresse in oft weniger als einem Dollar pro Pfund

(D) Weil Geflügel ist ein gutes Geschäft, oft weniger als einem Dollar pro Pfund,

(E) Sofern Geflügel ist ein gutes Geschäft, den Verkauf für die unter einem Dollar pro Pfund oft

10. Mehr als jeder andere Faktor, Erhöhungen der Preise für importiertes Öl, die verantwortlich ist für die Inflationsrate von den Vereinigten Staaten in den letzten Jahren erlebt.

(A) Mehr als jeder andere Faktor, Erhöhungen der Preise für importiertes Öl verantwortlich gewesen ist, dass für

(B) Mehr als jeder andere Faktor, haben Erhöhungen der Kosten für importiertes Öl verantwortlich für

(C) Mehr als jeder einzelne Faktor, haben Erhöhungen der Kosten für importiertes Öl verantwortlich für

(D) Der Anstieg der Kosten für importiertes Öl, mehr als jeder andere Faktor, ist die Ursache der

(E) Der Anstieg der Kosten für importiertes Öl, mehr als einen einzigen Faktor, war verantwortlich für

11. Zuweisen von zusätzlichen Arbeiten zu einer bereits überlasteten Arbeitnehmer, machte man oft von unfähigen Managern, es erhöht das Risiko, dass der Arbeitnehmer völlig entfremdet wird und nicht mehr ganz produktiv zu sein.

(A) ein oft von unfähigen Managern, erhöht sich das Risiko

(B) ein oft von unfähigen Managern aus, erhöht das Risiko

(C) einen Fehler oft von unfähigen Managern gemacht, so steigt das Risiko

(D) einen Fehler oft von unfähigen Managern aus, erhöht das Risiko

(E), die oft von unfähigen Managern durchgeführt wird, ist das Risiko erhöht, dass

12. Da die Zahl der Hochschulen und Universitäten in und außerhalb der Stadt, hat die Bevölkerung von Boston mehr Prozentsatz der Studierenden, als jede andere Stadt in den Vereinigten Staaten von vergleichbarer Größe.

(A) die Bevölkerung von Boston hat mehr Anteil an Studierenden, als jede andere

(B) die Bevölkerung von Boston hat mehr Anteil an Studierenden, als jede

(C) Boston Bevölkerung hat einen größeren Prozentsatz der Schüler wie jeder andere

(D) Boston hat einen höheren Anteil an Studierenden, wie jeder

(E) Boston hat einen höheren Anteil an Studierenden, als jede andere

13. Der Ausschuss lehnte den Vorschlag aus mehreren Gründen, der Chef unter denen sich die Kosten der Kreditaufnahme das Geld.

(A) der Chef waren unter denen die Kosten für die Kreditaufnahme des Geldes

(B) der Chef war unter denen die Kosten für die Kreditaufnahme des Geldes

(C) die wichtigsten davon waren die Kosten der Kredite finanziert

(D), von denen die wichtigsten waren die Kosten für die Kreditaufnahme des Geldes

(E) mit den Kosten für die Kreditaufnahme wird die eine der ihnen

14. Lincoln, entdecken junge Mannschaft in das Geheimnis, das der Yankee Hausierer vor ihm gelernt hat, wusste, wie man eine gute Geschichte zur Erzeugung von guten Willens.

(A) Lincoln, entdecken junge Mannschaft in das Geheimnis, das der Yankee Hausierer vor ihm gelernt hat, wusste

(B) bei jungen Manne entdecken das Geheimnis, das der Yankee Hausierer vor ihm gelernt hat, Lincoln wußte

(C) Lincoln, dem Geheimnis, dass die Yankee Hausierer bei jungen Mannesalter vor ihm, wusste gelernt hatte

(D) Bei jungen Mannesalter Lincoln entdeckte das Geheimnis, dass die Yankee Hausierer vor ihm gelernt hatte:

(E), Lincoln, entdeckte in jungen Mannesalter das Geheimnis, das der Yankee Hausierer vor ihm gelernt hatte, wusste

15. Die Führer der Länder, in denen Drogen hergestellt werden oft darauf bestehen, im Widerspruch zu den Meinungen der Staats-und Regierungschefs der Länder, in denen Drogen verwendet werden, dass die Lösung für das Drogenproblem ist, um die Nachfrage zu reduzieren, nicht zu liefern.

(A) Die Führer der Länder, in denen Drogen hergestellt werden oft darauf bestehen, im Widerspruch zu den Meinungen der Staats-und Regierungschefs der Länder, in denen Drogen verwendet werden,

(B) den Drogen produzierenden Ländern oft darauf bestehen, im Gegensatz zu den Führern der Drogen konsumierenden Ländern,

(C) Länder, die bekannt ist, dass Arzneimittelhersteller oft darauf bestehen, im Gegensatz zu den Stellungnahmen der Länder, in denen Drogen verwendet werden,

(D) Länder, die Arzneimittelhersteller zu bestehen, im Gegensatz zu den Führern der Drogen konsumierenden Ländern,

(E) Länder, in denen Drogen hergestellt werden, haben häufig Staats-und Regierungschefs, die im Gegensatz zu der Stellungnahme der Drogen konsumierenden Ländern, besteht darauf,

16. Die Arbeitsverträge der meisten High-Level-Manager enthalten sogenannte Golden Parachute Klauseln, nach denen die Exekutive ist garantiert beträchtliche Entschädigung, wenn ihr Unternehmen immer zum Opfer fallen, um eine feindliche Übernahme.

(A)-Klauseln, nach denen die Exekutive ist garantiert

(B), dass diese Klauseln Führungskräfte Garantie

(C) Klauseln, die gewährleisten, dass diese Führungskräfte

(D)-Klausel, wonach der Exekutive ist garantiert

(D)-Klausel zu gewährleisten, dass die Exekutive

17. Obwohl die Verteidigung der nur dazu führen, die geeignet war, den Vertrag Niederlage gefunden, abgestreift der Alleinspieler in Vari, sie zu verlieren Club am ace Dummys von Diamanten, nach Trümpfe ziehen, konnte der Gäste sechs Spaten Tricks, um den Grand Slam.

(A) in Vari, abgestoßen ihr zu verlieren Club am ace Dummys von Diamanten

(B) Vari abgestreift und in ihr zu verlieren Club am ace Dummys von Diamanten

(C) in Ruffing, abgestoßen ihr zu verlieren Club am ace Dummys von Diamanten,

(D) in Vari, abgestoßen ihr zu verlieren Club am ace Dummys von Diamanten und

(E) in Vari, verlieren ihre Ablösung Club am ace Dummys von Diamanten,

18. Nachdem in den Orient, sowohl Perse und Claudel lebten, wurden durch orientalische Philosophie und Landschaft beeinflusst.

(A) sowohl Perse und Claudel wurden von orientalischen Philosophie und Landschaft beeinflusst

(B) die Werke der beiden Perse und Claudel wurden von orientalischen Philosophie und Landschaft beeinflusst

(C) orientalischen Philosophie und Landschaft beeinflusst sowohl Perse und Claudel sowohl

(D), beide Perse und Claudel wurden von orientalischen Philosophie und Landschaft in ihrer Arbeit beeinflusst

(E), beide Perse und Claudel wurden in ihrer Arbeit nicht nur orientalische Philosophie beeinflusst, sondern orientalischen Landschaft sowie

19. Lernen von der Eroberung Konstantinopels durch die Türken im Jahre 1453 wurde das Scheitern der Kreuzzüge scheinbaren Bewegung des christlichen Europas, die früher große Niederlagen ignoriert hatte.

(A) das Scheitern der Kreuzzüge Bewegung zeigte sich dem christlichen Europa, die zuvor ignoriert hatte großen Niederlagen

(B) Das christliche Europa erkannt, dass die Kreuzzugsbewegung es versäumt hatte, die früher große Niederlagen ignoriert hatte

(C) Das christliche Europa, die früher große Niederlagen ignoriert hatte, erkannte, dass die Kreuzzugsbewegung gescheitert

(D) christlichen Europa, zu ignorieren früheren schweren Niederlagen, erkannte, dass die Kreuzzugsbewegung gescheitert

(E) christlichen Europa ignoriert früheren schweren Niederlagen und erkannte, dass die Kreuzzugsbewegung gescheitert

20. Die Gemälde von Gustav Klimt aus dem Maler inspiriert, die er mehr Interesse an der Erforschung des Unbewussten als er anders.

(A) von den Malern, die er inspiriert waren mehr daran interessiert Erforschung des Unbewußten als er

(B) von denen der Maler inspiriert wird er mehr Interesse an der Erforschung des Unbewussten, als er

(C) als die der Maler inspiriert, die er mehr Interesse an der Erforschung des Unbewussten, als er

(D), als er die Maler inspiriert, weil sie mehr Interesse an der Erforschung des Unbewussten, als er war

(E) von denen der Maler inspiriert, die er mehr daran interessiert, bei der Erforschung des Unbewussten, als er

1) El nuevo contrato prohíbe la huelga por el sindicato de transporte.
(A) prohíbe la huelga por el sindicato de transporte
(B) prohíbe la unión de transporte a la huelga
(C) prohíbe que haya una huelga por el sindicato de transporte
(D) se prohíbe la unión de transporte a la huelga
(E), que prohíben las huelgas de transporte de la Unión

1. Para auto-disciplina es la falta de carecer de un verdadero compromiso con la metas se ha fijado.

(A) carecen de auto-disciplina es la falta

(B) que falta en la auto-disciplina es la falta

(C) A falta auto-disciplina debe a la falta

(D) A falta de auto-disciplina es que falta

(E) A falta de auto-disciplina es la falta de

2. El número de personas de jogging en los parques de la ciudad, en terrenos de juego, e incluso en las calles, es por lo menos diez veces lo que eran hace apenas cinco años.

(A) es por lo menos diez veces lo que eran

(B) por lo menos diez veces lo que eran

(C) es al menos diez veces lo que era

(D) por lo menos diez veces lo que era

(E) es al menos diez veces lo que los números fueron

3. Para algunos niños, la disciplina de los padres de aceptar que consideran injusto constituyen un alojamiento necesario.

(A) la aceptación de la disciplina de los padres que consideran injusto constituyen

(B) aceptar la disciplina de los padres que consideran injusto constituyen

(C) aceptar la disciplina de los padres que se considera desleal constituyen

(D) para aceptar la disciplina de los padres que consideran injusto constituyen

(E) de aceptar la disciplina de los padres que consideran injusto que constituye

4. Para protestar por su ser mal pagados en comparación con otros organismos municipales, se convocó una huelga por los trabajadores de saneamiento.

(A) para protestar por estar mal pagados en comparación con otras agencias de la ciudad, se convocó una huelga por los trabajadores de saneamiento.

(B) Para protestar a estar mal pagado en comparación con otros organismos municipales, los trabajadores sanitarios iniciaron una huelga.

(C) para protestar por su ser relativamente mal pagados, con otros organismos municipales, se convocó una huelga por los trabajadores de saneamiento.

(D) para protestar por estar mal pagados en comparación con trabajadores de otros organismos municipales, los trabajadores sanitarios iniciaron una huelga.

(E) Los trabajadores sanitarios iniciaron una huelga para protestar contra ellos estar mal pagados en comparación con otros trabajadores municipales.

5. Tanto Samuel Beckett y Joseph Conrad se criaron hablando una lengua y que escribió en otro idioma cuando se escribió novelas.

(A) y que escribió en otro idioma cuando se escribió novelas

(B) de haber escrito novelas en otro idioma por completo

(C), pero escribió sus novelas en otro idioma

(D) sin embargo, cuando escribió novelas, que escribió en otro idioma

(E) con sus novelas están escritas en un idioma diferente

6. La relación entre el tabaco y el cáncer de pulmón han sido firmemente establecidos, pero las personas continúan ignorando las advertencias, poniendo en peligro su salud y la de los demás.

(A) La relación entre el tabaco y el cáncer de pulmón han sido firmemente establecidos, pero las personas continúan ignorando las advertencias, poniendo en peligro su salud y la de los demás.

(B) la relación entre el tabaco y el cáncer de pulmón se ha establecido firmemente, pero la gente sigue haciendo caso omiso de las advertencias, poniendo en peligro su salud y la de los demás.

(C) La relación entre el tabaco y el cáncer de pulmón se ha establecido firmemente, pero la gente continuamente caso omiso de las advertencias que ponen en peligro su propia salud y la de los demás.

(D) La relación entre fumar y el cáncer de pulmón se ha establecido firmemente, pero las personas continúan ignorando las advertencias, poniendo en peligro su propia salud y la de los demás.

(E) La relación del tabaquismo con cáncer de pulmón se ha establecido firmemente, con la gente continúa ignorando las advertencias y poner en peligro su propia salud y otros.

7. Acusado de falta de honradez, sus repetidas mentiras causados a sus colegas a desconfiar de él intensamente.

(A) sus repetidas mentiras causados a sus colegas a desconfiar de él intensamente

(B) desconfiaban de él intensamente por sus colegas a causa de sus mentiras repetidas

(C) fue intensamente la desconfianza de sus colegas debido a sus mentiras repetidas

(D) sus mentiras repetidas causa a sus colegas a desconfiar de él intensamente

(E) sus mentiras repetidas han causado a sus colegas a que desconfiaban de él

8. Las partes tienen un acuerdo de principio, y porque no hay ningún contrato firmado no significa que no puede comenzar la actividad empresarial de inmediato.

(A) y porque no hay

(B) y no habiendo

(C) por lo que un

(D) por lo que la falta de una

(E) por lo que no

9. En la medida en aves de corral es un buen negocio y, a menudo menos de un dólar por libra, el consumo por persona de pollo y pavo se ha incrementado en los últimos diez años, mientras que el de las carnes más caras como la carne de cordero ha disminuido.

(A) En la medida en aves de corral es un buen negocio y, a menudo menos de un dólar la libra

(B) porque las aves de corral es un buen negocio y menos de un dólar la libra a menudo

(C) Por la razón de que las aves de corral es un buen negocio a menudo menos de un dólar la libra

(D) Debido a las aves de corral es un buen negocio, a menudo menos de un dólar por libra,

(E) En la medida en aves de corral es un buen negocio, la venta por menos de un dólar la libra a menudo

10. Más que cualquier otro factor, el aumento del precio del petróleo importado, que ha sido responsable de la inflación experimentada por los Estados Unidos en los últimos años.

(A) Más que cualquier otro factor, el aumento del precio del petróleo importado, que ha sido responsable de

(B) Más que cualquier otro factor, el aumento del precio del petróleo importado han sido responsables de

(C) Más que cualquier otro factor, el aumento del precio del petróleo importado han sido responsables de

(D) Los aumentos en el precio del petróleo importado, más que cualquier otro factor, es la causa de la

(E) Los aumentos en el precio del petróleo importado, más que cualquier otro factor, ha sido responsable de

11. Asignación de trabajo adicional a un trabajador que ya está sobrecargado, hecha a menudo por los directores de ineptos, que aumenta el riesgo de que el trabajador va a llegar a ser totalmente alienado y dejar de ser productivo en conjunto.

(A) una hecha a menudo por los directores de ineptos, que aumenta el riesgo de

(B) una frecuencia tomadas por los gerentes ineptos, aumenta el riesgo

(C) un error a menudo tomadas por los gerentes ineptos, el riesgo aumenta

(D) un error a menudo tomadas por los gerentes ineptos, aumenta el riesgo

(E), que se hace a menudo por los directores de ineptos, se incrementa el riesgo de que los

12. Debido al gran número de colegios y universidades en los alrededores de la ciudad, la población de Boston tiene más porcentaje de estudiantes que cualquier otra ciudad en los Estados Unidos de tamaño comparable.

(A) de la población de Boston tiene más porcentaje de estudiantes que cualquier otra

(B) la población de Boston tiene más porcentaje de estudiantes que cualquier otra

De la población (C) de Boston tiene un mayor porcentaje de estudiantes como cualquier otro

(D) de Boston tiene un mayor porcentaje de estudiantes como cualquier

(E) de Boston tiene un mayor porcentaje de estudiantes que cualquier otra

13. La comisión rechazó la propuesta por varias razones, la principal de las cuales fueron el costo del préstamo del dinero.

(A) el principal de los cuales fueron el costo del préstamo del dinero

(B) el principal de los cuales era el costo de tomar prestado el dinero

(C) cuyo jefe era el costo de tomar prestado el dinero

(D) de que el jefe fueron el costo del préstamo del dinero

(E) con el costo de pedir dinero prestado de ser uno de los ellos

14. Lincoln, el descubrimiento de un hombre joven en el secreto de que el vendedor ambulante Yankee ha aprendido antes que él, sabía cómo usar una buena historia para generar buena voluntad.

(A) de Lincoln, el descubrimiento de un hombre joven en el secreto de que el vendedor ambulante Yankee ha aprendido antes que él, sabía que

(B) Descubrir un hombre joven en el secreto de que el vendedor ambulante Yankee ha aprendido antes que él, Lincoln sabía que

(C) de Lincoln, descubrir el secreto de que el vendedor ambulante Yankee había aprendido en la edad adulta joven antes que él, sabía que

(D) En la edad adulta joven Lincoln descubierto el secreto de que el vendedor ambulante Yankee había aprendido antes que él:

(E) de Lincoln, un hombre joven descubierto en el secreto de que el vendedor ambulante Yankee había aprendido antes que él, sabía que

15. Los líderes de los países en los que las drogas se producen a menudo insisten, en contra de las opiniones de los líderes de los países en que se utilizan las drogas, que la solución al problema de las drogas es reducir la demanda, no de oferta.

(A) Los líderes de los países en los que las drogas se producen a menudo insisten, en contra de las opiniones de los líderes de los países en los que se utilizan las drogas,

(B) países productores de drogas a menudo insisten, en contra de los líderes de los países que utilizan drogas,

(C) Los países que son conocidos por ser productores de drogas a menudo insisten, en contra de las opiniones de los países en los que se utilizan las drogas,

(D) Los países que son productores de drogas insisten, en contra de los líderes de los países que utilizan drogas,

(E) los países donde las drogas se producen a menudo tienen los líderes que, contrariamente a la opinión de los países que utilizan las drogas, insiste en que

16. Los contratos de trabajo de la mayoría de administradores de alto nivel contienen las llamadas cláusulas de Oro de Paracaidistas, en las que el Ejecutivo se garantiza una compensación sustancial, si sus empresas cada vez son víctimas de una adquisición hostil.

(A) las cláusulas, en las que se garantiza el poder ejecutivo

(B) las cláusulas que garantizan estos ejecutivos

(C) cláusulas, garantizando que estos ejecutivos

(D) la cláusula, en virtud del cual se garantiza el poder ejecutivo

(E) la cláusula de garantía de que el poder ejecutivo

17. Aunque la defensa encontró la única pista de que era probable que la derrota del contrato, el declarante en ruffed, desprendido de su club de perder as maniquí de diamantes, después de dibujar triunfos, fue capaz de anotar seis trucos para hacer las cosas por el Grand Slam.

(A) en ruffed, desprendidas de su club de perder en el as de diamantes en maniquí

(B) ruffed y se deshizo en su club de perder en el as de diamantes en maniquí

(C) en Ruffing, desprendidas de su club de perder en el as maniquí de diamantes,

(D) en ruffed, desprendido de su club de perder en el as maniquí de diamantes, y

(E) en ruffed, desprendimiento de su club de perder en el as maniquí de diamantes,

18. Después de haber vivido en el Oriente, tanto Perse y Claudel fueron influenciados por la filosofía oriental y el paisaje.

(A) tanto Perse y Claudel fueron influenciados por la filosofía oriental y el paisaje

(B) las obras de ambos Perse y Claudel fueron influenciados por la filosofía oriental y el paisaje

(C) la filosofía oriental y el paisaje influido tanto en tanto Perse y Claudel

(D), tanto Perse y Claudel fueron influenciados por la filosofía oriental y el paisaje en su trabajo

(E), tanto Perse y Claudel se vieron influidos en su trabajo, no sólo por la filosofía oriental, pero el paisaje oriental, así

19. Aprendizaje de la caída de Constantinopla por los turcos en 1453, el fracaso del movimiento de las cruzadas se hizo evidente para la Europa cristiana, que había ignorado anteriormente derrotas importantes.

(A) el hecho de que el movimiento de las cruzadas se hizo evidente para la Europa cristiana, que había ignorado anteriormente derrotas importantes

(B) la Europa cristiana se dio cuenta de que el movimiento de las cruzadas habían fracasado, que había ignorado anteriormente derrotas importantes

(C) la Europa cristiana, que había ignorado anteriormente derrotas importantes, se dio cuenta de que el movimiento de las cruzadas no había

(D) la Europa cristiana, haciendo caso omiso de anteriores derrotas importantes, se dio cuenta de que el movimiento de las cruzadas no había

(E) la Europa cristiana ignorado anteriores derrotas importantes y se dio cuenta de que el movimiento de las cruzadas no había

20. La pintura de Gustav Klimt son diferentes de los pintores que inspiró que estaban más interesados en la exploración del inconsciente que él.

(A) de los pintores que inspiró que estaban más interesados en la exploración del inconsciente que le

(B) de las de los pintores que inspiró estar más interesado en la exploración del inconsciente de lo que él

(C) que las de los pintores que inspiró que estaban más interesados en la exploración del inconsciente de lo que él

(D) que inspiró a los pintores porque estaban más interesados en explorar el inconsciente de lo que era

(E) de las de los pintores que inspiró que estaban más interesados en explorar el inconsciente de lo que él

(E) Lacking self-discipline is the lack of

2. The number of people jogging in city parks, in playgrounds, and even in the streets, is at least ten times what they were only five years ago.

(A) is at least ten times what they were

(B) are at least ten times what they were

(C) is at least ten times what it was

(D) are at least ten times what it was

(E) is at least ten times what the numbers were

3. For some children, accepting parental discipline that they consider unfair constitute a necessary accommodation.

(A) accepting parental discipline that they consider unfair constitute

(B) accepting parental discipline which they consider unfair constitute

(C) accepting parental discipline that one considers unfair constitute

(D) to accept parental discipline that they consider unfair constitute

(E) accepting parental discipline which they consider unfair constitutes

4. To protest their being underpaid in comparison to other city agencies, a strike was called by the sanitation workers.

(A) To protest their being underpaid in comparison to other city agencies, a strike was called by the sanitation workers.

(B) To protest them being underpaid in comparison with other city agencies, the sanitation workers called a strike.

(C) To protest their being comparatively underpaid with other city agencies, a strike was called by the sanitation workers.

(D) To protest their being underpaid in comparison with workers of other city agencies, the sanitation workers called a strike.

(E) The sanitation workers called a strike to protest them being underpaid in comparison with other city workers.

5. Both Samuel Beckett and Joseph Conrad were brought up speaking one language and they wrote in another language when they wrote novels.

(A) and they wrote in another language when they wrote novels

(B) having written novels in another language altogether

(C) but wrote their novels in another language

(D) yet when they wrote novels, they wrote them in another language

(E) with their novels being written in a different language

6. The relationship of smoking and lung cancer have been firmly established, yet people continue to ignore warnings, jeopardizing their health and that of others.

(A) The relationship of smoking and lung cancer have been firmly established, yet people continue to ignore warnings, jeopardizing their health and that of others.

(B) The relationship of smoking to lung cancer has been firmly established, yet people continue to ignore the warnings, jeopardizing their health and that of others.

(C) The relationship of smoking to lung cancer has been firmly established, yet people continually ignore the warnings which jeopardize their own health and that of others.

(D) The relationship between smoking and lung cancer had been firmly established, yet people continue to ignore warnings, jeopardizing their own health and that of others.

(E) The relationship of smoking with lung cancer has been firmly established, with people continuing to ignore the warnings and jeopardizing their own health and others.

7. Accused of dishonesty, his repeated lies caused his colleagues to distrust him intensely.

(A) his repeated lies caused his colleagues to distrust him intensely

(B) he was distrusted intensely by his colleagues because of his repeated lies

(C) he was intensely distrusted by his colleagues due to his repeated lies

(D) his repeated lies cause his colleagues to distrust him intensely

(E) his repeated lies have caused his colleagues to have distrusted him

8. The parties have an agreement in principle, and because there is no signed contract does not mean that they cannot commence doing business immediately.

(A) and because there is no

(B) and there being no

(C) so a

(D) so the lack of a

(E) therefore no

9. Insofar as poultry is a good bargain and often less than a dollar a pound, the per-person consumption of chicken and turkey has increased in the last ten years, while that of the more expensive meats such as beef and lamb has declined.

(A) Insofar as poultry is a good bargain and often less than a dollar a pound

(B) Because poultry is a good bargain and less than a dollar a pound often

(C) For the reason that poultry is a good bargain at often less than a dollar a pound

(D) Because poultry is a good bargain, often less than a dollar a pound,

(E) Insofar as poultry is a good bargain, selling for under a dollar a pound often

10. More than any other single factor, increases in the price of imported oil that has been responsible for the inflation experienced by the United States in the last few years.

(A) More than any other single factor, increases in the price of imported oil that has been responsible for

(B) More than any other single factor, increases in the price of imported oil have been responsible for

(C) More than any single factor, increases in the price of imported oil have been responsible for

(D) Increases in the price of imported oil, more than any other single factor, is the cause of

(E) Increases in the price of imported oil, more than any single factor, has been responsible for

11. Assigning additional work to an already overburdened worker, one made often by inept managers, it increases the risk that the worker will become totally alienated and cease being productive altogether.

(A) one made often by inept managers, it increases the risk

(B) one often made by inept managers, increases the risk

(C) a mistake often made by inept managers, the risk rises

(D) a mistake often made by inept managers, increases the risk

(E) which is often done by inept managers, the risk is increased that

12. Because of the number of colleges and universities in and around the city, the population of Boston has more percentage of students than any other city in the United States of comparable size.

(A) the population of Boston has more percentage of students than any other

(B) the population of Boston has more percentage of students than any

(C) Boston's population has a greater percentage of students as any other

(D) Boston has a higher percentage of students as any

(E) Boston has a higher percentage of students than any other

13. The committee rejected the proposal for several reasons, the chief among which were the cost of borrowing the money.

(A) the chief among which were the cost of borrowing the money

(B) the chief among which was the cost of borrowing the money

(C) the chief of which was the cost of borrowing the money

(D) of which the chief were the cost of borrowing the money

(E) with the cost of borrowing money being the one of the them

14. Lincoln, discovering in young manhood the secret that the Yankee peddler has learned before him, knew how to use a good story to generate good will.

(A) Lincoln, discovering in young manhood the secret that the Yankee peddler has learned before him, knew

(B) Discovering in young manhood the secret that the Yankee peddler has learned before him, Lincoln knew

(C) Lincoln, discovering the secret that the Yankee peddler had learned in young manhood before him, knew

(D) In young manhood Lincoln discovered the secret that the Yankee peddler had learned before him:

(E) Lincoln, discovered in young manhood the secret that the Yankee peddler had learned before him, knew

15. The leaders of countries in which drugs are produced often insist, contrary to the opinions of the leaders of countries in which drugs are used, that the solution to the drug problem is to reduce demand, not supply.

(A) The leaders of countries in which drugs are produced often insist, contrary to the opinions of the leaders of countries in which drugs are used,

(B) Drug-producing countries often insist, contrary to the leaders of drug-using countries,

(C) Countries who are known to be drug producers often insist, contrary to the opinions of countries in which drugs are used,

(D) Countries that are drug producers insist, contrary to the leaders of drug-using countries,

(E) Countries where drugs are produced often have leaders who, contrary to the opinion of drug-using countries, insists

16. The employment contracts of most high-level managers contain so-called Golden Parachute clauses, under which the executive is guaranteed substantial compensation if their firms ever fall victim to a hostile takeover.

(A) clauses, under which the executive is guaranteed

(B) clauses that guarantee these executives

(C) clauses, guaranteeing that these executives

(D) clause, under which the executive is guaranteed

(E) clause that guarantee the executive

17. Although the defense found the only lead that was likely to defeat the contract, the declarer ruffed in, sloughed her losing club on dummy's ace of diamonds, after drawing trumps, was able to score six spade tricks to make the grand slam.

(A) ruffed in, sloughed her losing club on dummy's ace of diamonds

(B) ruffed in and sloughed her losing club on dummy's ace of diamonds

(C) ruffing in, sloughed her losing club on dummy's ace of diamonds,

(D) ruffed in, sloughed her losing club on dummy's ace of diamonds, and

(E) ruffed in, sloughing her losing club on dummy's ace of diamonds,

18. Having lived in the Orient, both Perse and Claudel were influenced by oriental philosophy and landscape.

(A) both Perse and Claudel were influenced by oriental philosophy and landscape

(B) the works of both Perse and Claudel were influenced by oriental philosophy and landscape

(C) oriental philosophy and landscape influenced both Perse and Claudel both

(D) both Perse and Claudel were influenced by oriental philosophy and landscape in their work

(E) both Perse and Claudel were influenced in their work by not only oriental philosophy, but oriental landscape as well

19. Learning of the fall of Constantinople to the Turks in 1453, the failure of the crusading movement became apparent to Christian Europe which had ignored earlier major defeats.

(A) the failure of the crusading movement became apparent to Christian Europe which had ignored earlier major defeats

(B) Christian Europe realized that the crusading movement had failed, which had ignored earlier major defeats

(C) Christian Europe, which had ignored earlier major defeats, realized that the crusading movement had failed

(D) Christian Europe, ignoring earlier major defeats, realized that the crusading movement had failed

(E) Christian Europe ignored earlier major defeats and realized that the crusading movement had failed

20. The paintings of Gustav Klimt are different from the painters he inspired who were more interested in exploring the unconscious than him.

(A) from the painters he inspired who were more interested in exploring the unconscious than him

(B) from those of the painters he inspired being more interested in the exploration of the unconscious than he

(C) than those of the painters he inspired who were more interested in the exploration of the unconscious than he

(D) than the painters he inspired because they were more interested in exploring the unconscious than he was

(E) from those of the painters he inspired who were more interested in exploring the unconscious than he

Answer Key

1. A 6. B 11. D 16. B
2. C 7. B 12. E 17. D
3. E 8. D 13. C 18. A
4. D 9. D 14. D 19. C
5. C 10. B 15. A 20. E
posted by:
Luís César
Brazil
Advertisement
Advertisement

Recent topics in "Geographicalife"