dag dames, het was leuk gisteren eindelijk met een aantal van jullie te kunnen kennismaken!
tot de volgende keer!
Artemisia (en Team...)
tot de volgende keer!
Artemisia (en Team...)
-
Re: kennismaking even voortzetten
Sun, May 11, 2008 - 11:18 AMBedankt, wij vonden het ook erg leuk om jou ( en Team) in het echt te ontmoeten en te zien dansen natuurlijk!
We hebben het in de auto nog lang over jouw kostuums gehad ;-)
Hopelijk tot snel!!
-
Tue, May 13, 2008 - 12:24 AMHoi!
Ja heel erg leuk om jullie te ontmoeten. Heb genoten van jullie optreden(s)! Erg mooi en inderdaad je kostuums zijn errug mooi!
Tot de volgende optredens!
groetjesss -
-
Tue, May 13, 2008 - 3:10 AMIk sluit me hier helemaal bij aan:-)
Het was geweldig om bekenden weer te zien en nu ook een aantal "virtuele" bekenden "in het echt" te kunnen ontmoeten:-).
Tot de volgende ontmoeting!
groetjes
-
-
Tue, May 13, 2008 - 9:20 PMVond het jammer dat ik er niet bij kon zijn, moest werken. Ik kijk uit naar de filmpjes van jullie optreden. -
-
Wed, May 14, 2008 - 12:46 AMDat stomme werk ook altijd.....Ik had nog aangeboden om je ziek te melden toch? Erik had toch een auto ongeluk gehad??........ah we zijn echt erg!!! -
-
Tue, May 20, 2008 - 10:01 PMYep, angsthaas, that's me. Ik kan niet liegen zelfs als mijn leven er van afhangt. -
-
Tue, May 20, 2008 - 11:26 PMHaha, daarom zei ik, Dat ik wel voor je wilde liegen, ik had wel opgebeld hoor naar je werk, en gezegd dat ' Hier een verwarde vrouw staat die roept dat ze Zenobia heet, zegt dat ze gynacoloog is in het Westeinde, en een zeer angstige en verwarde indruk maakt door telkens met haar heupen te schudden' ;-)
Zo klaar als een klontje toch?
-
-
-
-
-
-
Mon, May 26, 2008 - 6:03 AMMisschien een wat late reactie, maarruh, wanneer kom je in Nederland lesgeven? Wij waren erg onder de indruk van je optredens en staan te springen om een lesje! -
-
Mon, May 26, 2008 - 11:50 AMOh Artemisia bedoel je? ja dat zou gaaf zijn!!
-
Tue, June 3, 2008 - 1:37 PMik wil wel hoor, graag zelfs! maar dan moet er wel iemand me boeken, zaal regelen etc!
je kan me emailen op emotionvzw@gmail.com!
groetjes
Artemisia
-